wtorek, 24 lipca 2012

Wstęp

Witam serdecznie na moim blogu :)

Moja przygoda z Dukanem zaczęła się 5.09.2011, gdy ważyłam 84kg przy wzroście 166cm i miałam BMI równe 30,5. Byłam otyła odkąd tylko pamiętam... a zaczęło się od przekarmiania w dzieciństwie. Mama niestety nie znała umiaru w karmieniu i w efekcie już jako mała dziewczynka miałam duże problemy z wagą, z którymi nie umiałam sobie poradzić aż do dorosłości. Nie pomagało też to, że brakowało mi silnej woli do sportu, a o zdrowym żywieniu nie miałam zielonego pojęcia :)
Wszystko zmieniło się we wrześniu 2011, gdy zaczęłam czytać o diecie Dukana. Słyszałam o niej oczywiście już wcześniej, ale nie zainteresowałam się zbytnio, zresztą chyba niezbyt wierzyłam w jej skuteczność. Dzisiaj myślę sobie, że wszystko było kwestią przypadku - przeczytałam artykuł rano, jeszcze przed śniadaniem, w szafce były akurat otręby i stwierdziłam, że mogę zacząć nawet dzisiaj ;)
W ciągu fazy uderzeniowej straciłam 4kg, przez pierwszy miesiąc diety zrzuciłam dokładnie 10kg. Pod koniec roku 2011 ważyłam 70kg. Drugą fazę zakończyłam 23.03.2012 po miesięcznym zastoju i wahaniu wagi, gdy uznałam, że mój organizm ma na razie dość odchudzania. W chwili obecnej jestem wciąż na 3 fazie, ważę 59kg i jestem przeszczęśliwa, bo problem "wszystko jest na mnie za małe" zmienił się we "wszystko jest na mnie za duże", a znajomi nie poznają mnie na ulicy :)

Na własnej skórze przekonałam się, co może zdziałać zmiana odżywiania, dlatego diety tej będę bronić zawsze, a jako że uwielbiam gotować i musiałam wymyślać wciąż nowe potrawy aby jakoś wytrzymać monotonię, założyłam tego bloga aby się przepisami dzielić :) Mam nadzieję, że moje przepisy komuś się przydadzą i zapraszam do śledzenia :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz